Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За 9 місяців 2015р. до лікарні надійшло 80 звернень проти 45 у 2014р.,  у тому числі  6 скарг(7,5%)  проти 10 (22,2%) у  2014 році. Необхідно зазначити, що 40 звернень з 80 надійшло у III кварталі поточного року (50,0%).            

           

У порівнянні з 2014 роком:

квартал

2014 рік

2015 рік

I

10

18

II

25

22

III

10

40

Усього:

45

80

 

На 10 000 населення цей показник склав  6,7 проти 3,8  у минулому році.

За 9 місяців 2015р.  до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.

За 9 місяців 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, такі звернення мали місце і у 2014 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції. 

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України                         1 (1,2%) проти 0;

- Кабінет Міністрів України              0            проти 1 (2,2%);

- МОЗ України -                                8 (10,0%) проти 5 (11,1%);

- ОДА -                                             25 (31,3%) проти 9 (20,0%);

- ДОЗ ОДА -                                     4 (5,0%) проти 0;

- Обласна рада -                                 0          проти 2 (4,4%);

- Міський голова -                             3 (3,8%) проти 4 (8,9 %);

- УОЗ ХМР -                                     2 (2,5%) проти 0;

- Головний лікар  -                            3 (3,8%)  проти  2 (4,4%);

- Прокуратура міста та області          1(1,2%) проти 2 (4,4%);

- Генеральна прокуратура                  1 (1,2%) проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                      29 (36,3%) проти 20 (44,5%); 

- Херсонський контактний центр -     1 (1,2%) проти 0;

- Голові ВО «Батьківщина» -              1 (1,2%) проти 0;

- Уповноваженому з прав людини -     1 (1,2%) проти 0.

 

Усього:     80  45

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА,  до  МОЗ України та ДОЗ ОДА.

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   42 звернень (52,5%); 

Поліклініка № 2 -   25 звернень (31,2%); 

Поліклініка № 3 –   5  звернень (6,3%);

Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернень (2,5%);

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень; 

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень;  

Відділення платних послуг – 0 звернень; 

Стаціонар – 6 (7,5%) звернень. 

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 67   (83,7%); 

- від 5 до 10 днів - 11  (13,8%);

- більш 10 днів -          2 (2,5%) .

Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2015 р. (понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   26 (32,5%) проти 13 (28,9%). 

2. Організація та надання медичної допомоги – 48 (60,0%) проти 30 (66,7%).

3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 6 (7,5%)  проти 2 (4,4%).

У 2015 році збільшилася кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування.

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

1. Заступникам головного лікаря:

1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації. 

Термін: протягом року. 

1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень. 

Термін: протягом року. 

1.3.  Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у    медичному обслуговуванні. 

Термін: протягом року. 

 

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної  
та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

 

Про лікарню

Стаціонарна служба