Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

         За I півріччя 2015р.  до лікарні надійшло 40 звернень проти 35 у 2014р.,  у тому числі  4 (10,0%) скарга проти 9 (25,7%) у  2014 році.

         На 10 000 населення цей показник склав  3,3 проти 2,9  у минулому році.

         За I півріччя 2015р.  до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.

У I півріччі 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, у 2014 році такі звернення відсутні. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

        

Звернення громадян  направлені за адресою:

- МОЗ України -                                4 (10,0%) проти 2 (5,7%);

- ОДА -                                             11 (27,5%) проти 9 (25,7%);

- ДОЗ ОДА -                                     1(2,5%) проти 0;

- Обласна рада -                                 0           проти 1 (2,9%);

- Міський голова -                             1 (2,5%) проти 2 (5,7 %);

- УОЗ ХМР -                                      1 (2,5%) проти 0;

- Головний лікар  -                            1 (2,5%)  проти  2 (5,7%);

- Прокуратура Комсомольського р-ну 1(2,5%) проти 0;

- Генеральна прокуратура                   1 (2,5%) проти 0;

- Прокуратура м. Херсона                   0 проти 2 (5,7%);

- Урядова гаряча лінія –                      18 (45,0%) проти 17  (48,6%);

- Херсонський контактний центр -      1 (2,5%) проти 0.

 

Усього:                                                 40                      35

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА,  до  МОЗ України.

  Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів,  громадським організаціям.

 

 

 

 

 

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   20 звернень (50,0%) проти 19 звернень (54,3 %);

Поліклініка № 2 -   12 звернень (30,0%) проти 12 звернень (34,3%)  ;

Поліклініка № 3 –  3  звернень (7,5%) проти 4 звернень (11,4%);

Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернень (2,5%) проти 0 звернень;

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;

Стаціонар – 4 (10,0%) звернень  проти 0 звернень.

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                     34   (85,0%)проти  28 (80,0 %)

- від 5 до 10 днів -                           4  (10,0%) проти 2 (5,7%);

- більш 10 днів -                              2 (5,0%)  проти 5 (14,3 %).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.

 

Характер звернень:

1.                Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   12 (30,0%) проти 11 (31,4%).

2.                Організація та надання медичної допомоги – 24 (60,0%) проти 22 (62,9%).

3.                Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 4 (10,0%)  проти 2 (5,7%).

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

1.     Заступникам головного лікаря:

            1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.

            Термін: протягом року.

            1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.

            Термін: протягом року.

      1.3.  Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у    медичному обслуговуванні.

Термін: протягом року.

 

 

 

 

Начальник ВК                                                                Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба