Звернення громадян

За час  юридичного супроводу діяльності  КЗ «Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних» юристами був виконаний значний обсяг робіт по забезпеченню правових інтересів закладу та їх захисту. Адже будь-який лікувально – профілактичний заклад є багатофункціональною установою, яка забезпечує не тільки надання медичної допомоги населенню, а і здійснює господарську діяльність. Наші пацієнти повинні не тільки отримувати лікування у висококласних професіоналів – лікарів та медичних сестер, але і  бути забезпеченими сертифікованими якісними ліками, постійно працюючим медичним обладнанням та технікою, свіжими продуктами харчування, чистою білизною, перебувати у теплих  освітлених  палатах.
З цією метою  кожен рік  закладом  укладається майже 400 господарських договорів, згідно з нормами Цивільного та Господарського законодавства України. Юридичний супровід  ставить, за найголовніший пріоритет, здійснити усе можливе, щоб  інтереси закладу були реалізовані у найповнішому обсязі. По значної кількості договорів лікарня пропонує нашим партнерам та контрагентам поправки, доповнення, додаткові угоди, складає протоколи розбіжностей. Не завжди цей процес переговорів для досягнення найоптимальнішого результату, особливо у складних економічних умовах, беручи до уваги, що лікарня є бюджетною установою, проходить легко, але ми прикладаємо усі зусилля у цьому напрямку.
Однією із задач є ведення претензійної роботи та діяльність за судовими позовами, як з нашого боку, так із боку наших контрагентів. Як добрий показник, можна відзначити факт жодного програного лікарнею позову.
Значним досягненням заклад  може вважати те, що  має договірні відносини із зарубіжними партнерами – виключно на інвестиційній та меценатській основі.  
Нашим юрисконсультом постійно проводяться правові навчання співробітників лікарні, а також працівників інших лікувально – профілактичних закладів. За 2013 рік, наприклад, було проведено 9 таких занять. Їх темами є і боротьба з корупцією у медичних закладах, і забезпечення прав пацієнтів, і нормативна база у галузі медицини.
На адресу лікарні надходить різноманітніші звернення громадян, згідно з Законом України «Про звернення громадян». Юрисконсультом ведеться облік, статистика та аналіз усіх звернень. Такий аналіз надає можливість визначити, які питання найактуальніші для населення Комсомольського району та міста, що турбує людей,  що в них «найбільш наболіло», а значить, і визначити необхідні заходи реагування.
Крім того, кожен співробітник лікарні може у зручний для нього час звернутися з будь - яким питанням до юрисконсульта та отримати консультацію не тільки з питань діяльності закладу та Колективного договору, а і з питань Трудового, Цивільного, Сімейного права. 
Побільшало звернень з числа пацієнтів з питань безкоштовного оформлення довіреностей членів родини на отримання заробітних плат, пенсій, соціальних виплат для осіб, що знаходяться на стаціонарному лікуванні.
Телефон юрисконсульта для звернень  (0552) 26-32- 41.

Власна інформація.

Про лікарню

Стаціонарна служба