Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
    Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
    За 2023р. до лікарні надійшло 28 звернень проти 20 у 2022р., у т.ч. 5 скарг (17,9%) у 2023р., скарги у 2022р. відсутні та 1 подяка за 2022 рік.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:
- Президенту України  -                       0 (%) проти            1(5,0%);
- МОЗ України -                                   1 (3,6%) проти       1(5,0%);
- ОДА -                                                7 (25,0%) проти     7 (35,0%);
- ДЗ ОДА -                                           0  проти                 3 (15,0%);
- Міський голова -                                0 проти                 1 (5,0%);
- Генеральний директор  -                    2 (7,1%) проти      3 (15,0%);
- Урядова гаряча лінія –                       17 (60,7%) проти   4 (20,0%).
- ТЦК та СП                                          1(3,6%) проти        0
      Усього:                                          28                          20


Таким чином, відмічається збільшення звернень до Урядової гарячої лінії.  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:


Поліклініка № 1 -            10 звернень (35,7%) проти     9 звернень (45,0%);
Поліклініка № 2 -             3 звернень (10,7%) проти      4 звернень (20,0%);
Поліклініка № 3 –             7 звернення (25,0%) проти    1 звернення (5,0%);
Дитяча поліклініка № 1 –  0 проти                                  1 звернення (5,0%);
сел. Комишани -               0 проти                                  2 звернення (10,0%);
Стаціонар -                      4 звернення (14,3%) проти     2 звернення (10,0%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –  4 звернення (14,3%) проти      1 звернення (5,0%).

Термін розгляду звернень:
- до 5 днів -                        11 (39,3%) проти    7 (35,0%);
- від 5 до 10 днів -              14 (50,0%) проти    9 (45,0%);
- більш 10 днів -                 3 (10,7%)   проти    3 (15,0%);
- понад 30 днів -                 0               проти    1 (5,0%)                          

Порушень терміну розгляду звернень у 2023р. не було, у 2022р.(понад 30 днів)  1 випадок.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян залишилися на рівні з минулим роком.

Характер звернень:
    1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   2 (7,1%) проти 4 (20,0%).
    2. Організація та надання медичної допомоги – 14 (50,0%) проти 7 (35,0%).
    3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 12 (42,9%)  проти 9 (45,0%)  .

Заступник генерального директора
по забезпеченню  кадрової роботи,
діловодству та статистики                                                             Людмила МАРТЮК

Про лікарню

Стаціонарна служба