Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 2020р.  до лікарні надійшло 117 звернення проти 158 у 2019р.,  у тому числі  11 (9,4%) скарг проти 8 (5,1%) у  2019 року.

            На 10 000 населення цей показник склав 10,3 проти 13,8 у минулому році.

            За 2020 рік до лікарні надійшла 2 подяка, проти 1 подяки у 2019році.          

 

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України  -                      6 (5,1%) проти 10 (6,3%);

- Кабінет Міністрів України             0 проти 2 (1,3%);

- МОЗ України -                                2 (1,7%) проти 5 (3,2%);

- ОДА -                                              20 (17,1%) проти 21 (13,3%);

- ДЗ ОДА -                                         7 (6,0%) проти 5 (3,2%);

- УОЗ ХМР-                                   0 проти 4 (2,5%);

- Міський голова -                             10 (8,5%) проти 7 (4,4%);

- Генеральний директор -                  17 (14,5%) проти 15 (9,5%);

- Заступники керівника                      0 проти 1 (0,6%);

- Урядова гаряча лінія –                     54 (46,2%) проти 84 (53,2%);

- Народні депутати -                           0 проти 4 (2,5%);

- Департамент соц. Захисту -              1 (0,9%) проти 0;

 

Усього:                                                  117             158

 

Таким чином, відмічається зменшення звернень до Президента, КМУ, МОЗ України та Урядову гарячу лінію, збільшення по всім іншим категоріям звернень.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    37 звернення (32,2%) проти 46 звернення (29,3%);

Поліклініка № 2 -    22 звернень (19,1%) проти 39 звернень (24,8%);

Поліклініка № 3 –    14 звернення (12,2%) проти 24 звернення (15,3%);

Жіноча консультація - 0 проти 2 звернення (1,3%);

Дитяча поліклініка № 1 –  14 звернень (12,2%) проти 10 звернень (6,3%);

Дитяча поліклініка № 2 –  1 звернення (0,9%) проти 2 звернення (1,3%);

Дитяча поліклініка № 3 –   2 звернення (1,7%) проти 8 звернення (5,1%);  

Відділення платних послуг – 3 звернення (2,6%) проти 0;

Стаціонар –  13 звернення (11,3%)  проти 18 звернення (11,5%);

Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 9 звернень (7,8%) проти 8 звернень (5,1%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        53 (45,3%) проти 96 (60,8%);

- від 5 до 10 днів -                              55 (47,0%) проти 41 (25,9%);

- більш 10 днів -                                           9 (7,7%) проти 21 (13,3%).

Порушень терміну розгляду звернень у 2020р. та 2019р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -    19 (16,2%) проти 25 (15,8%).

Організація та надання медичної допомоги –  42 (35,9%) проти 24 (15,2%).  

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні –  56 (47,9%)  проти 109 (69,0%)  .

           

 

 

Заступник генерального директора

з інформаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба