Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 2019р.  до лікарні надійшло 158 звернення проти 121 у 2018 р.,  у тому числі  8 (5,1%) скарг проти 10 (8,3%) у  2018 року.

            На 10 000 населення цей показник склав 13,8 проти 10,4 у минулому році.

            За 2019 рік до лікарні надійшла 1 подяка, проти 1 подяки у 2018 році.          

 

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України  -                     10 (6,3%) проти 1 (0,8%);

- Верховна Рада України                  0 проти 1 (0,8%);

- Кабінет Міністрів України             2 (1,3%) проти 1 (0,8%);

- МОЗ України -                               5 (3,2%) проти 4 (3,3%);

- ОДА -                                             21 (13,3%) проти 18 (14,9%);

- ДОЗ ОДА -                                     5 (3,2%) проти 13 (10,8%);

- УОЗ ХМР-                                  4 (2,5%) проти 0;

- Міський голова -                            7 (4,4%) проти  8 (6,6%);

- Головний лікар  -                           15 (9,5%) проти  9 (7,4 %) ;

- Заступники головного лікаря         1 (0,6%) проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                    84 (53,2%) проти 60 (49,6%);

- Народні депутати -                          4 (2,5%) проти 3 (2,5%);

- Херсонський контактний центр     0 проти 2 (1,7%);

- Херсонський міський суд -             0 проти 1 (0,8%);

 

Усього:                                                  158             121

 

Таким чином, відмічається зменшення звернень до Департаменту охорони здоров’я та збільшення по всім іншим категоріям звернень.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    46 звернення (29,1%) проти 31 звернення (25,6%);

Поліклініка № 2 -    39 звернень (24,7%) проти 31 звернень (25,6%);

Поліклініка № 3 –    24 звернення (15,2%) проти 21 звернення (17,4%);

Жіноча консультація - 2 звернення (1,3%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 1 –  10 звернень (6,3%) проти 10 звернень (8,3%);

Дитяча поліклініка № 2 –  2 звернення (1,3%) проти 5 звернення (4,1%);

Дитяча поліклініка № 3 –   8 звернення (5,1%) проти 0;  

Відділення платних послуг – 0 проти 1 звернення (0,8%);

Стаціонар –  18 звернення (11,4%)  проти 7 звернення (5,8%)  ;

Відділ кадрів –  1 звернення (0,6%)  проти 2 звернення (1,7%) ;

Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 8 звернень (5,0%) проти 13 звернень (10,7%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        96 (60,8%) проти 85 (70,2%);

- від 5 до 10 днів -                              41 (25,9%) проти 30 (24,8%);

- більш 10 днів -                                           21 (13,3%) проти 6 (5,0%).

Порушень терміну розгляду звернень у 2019р. та 2018р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -    25 (15,8%) проти 20 (16,5%).

Організація та надання медичної допомоги –  24 (15,2%) проти 33 (27,3%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні –  109 (69,0%)  проти 68 (56,2%).

           

 

Заступник головного лікаря 
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба