Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян по КЗ «Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних» за І кв. 2013 р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 2512
- Друк
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з Законом України „Про звернення громадян” «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
Так, за І квартал 2013 року аналіз роботи зі зверненнями громадян обговорений на оперативних нарадах у заступника головного лікаря з поліклінічної роботи – 17 квітня 2013 року, протокол № 8;
За І квартал 2013 року до лікарні надійшло 8 звернень проти 61 звернення у 2012 році, у т.ч. 0 скарг проти 0 скарг.
На 10 тисяч населення цей показник склав 0,8 проти 6,0 у 2012 році.
За даними УОЗ Херсонської міської ради на 10 тисяч населення показник склав:
- по місту Херсону: 2.1 проти 6,4 у 2011 році;
- по Комсомольському району: 1,6 проти 6,0;
- по Дніпровському району: 1,9 проти 7,9;
- по Суворовському району 2,4 проти 5,7.
За І квартал відсутні звернення 1 мешканця в різні інстанції з одного питання (0 звернень у 2011 році);
За І квартал немає повторних звернень проти одного повторного звернення 1 мешканця в одну інстанцію.
Звернення громадян спрямовувались:
Адресат | І кв. 2013 р. | І кв. 2012 р. |
Президент України | 0 | 5 (8,1%) |
Кабінет Міністрів України | 0 | 0 |
Обласна державна адміністрація | 0 | 40 (65,5%) |
МОЗ України | 1 (0,08%) | 1 (1,6%) |
Обласна рада | 0 | 0 |
Депутати міської ради | 1 (0,08%) | 0 |
Міський голова | 0 | 3 (4,9%) |
Департамент охорони здоров’я ОДА | 1 (0,08%) | 4 (6,5%) |
Управління охорони здоров’я ХМР | 1 (0,08%) | 3 (4,9%) |
Головний лікар | 1 (0,08%) | 1 (1,6%) |
Урядова гаряча лінія | 1 (0,08%) | 2 |
Генеральна прокуратура | 1 (0,08%) | 0 |
Прокуратура Комсомольського району | 0 | 1 (1,6%) |
Головне управління праці | 1 (0,08%) | 0 |
Усього | 8 | 61 |
Таким чином, відмічається різке зменшення звернень до всіх інстанцій, крім МОЗ України та Головного лікаря. З’явилися звернення до Генеральної прокуратури та Головного управління праці.
За межі області направлено 4 звернення - (50 %) проти 8 (13,1%).
Від інвалідів одержано 4 звернення (50%), 1 звернення від категорії «дитина війни».
Щодо змісту звернень вони розподілились по структурним підрозділам:
Поліклініка № 1 - 3 (37,5%)
Поліклініка № 2 - 4 (50%)
Поліклініка № 3 - 1 (0,08%)
Термін розгляду звернень:
до 5 днів - 7 (87,5%)
від 5 до 10 днів - 1 (0,08%)
понад 10 днів – 0
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу – 3 (37,5%)
2. Надати медичну допомогу - лікування, оперативне втручання – 2 (40%)
3. Виписати рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 3 (37,5%)
По зверненням прийняті заходи:
1. Заявники оглянуті лікарем, запропоновано лікування у стаціонарі - 2;
2. Виписані рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 4;
3. Роз’яснена відповідна процедура для отримання консультації обласного спеціаліста – 1;
4. Запропоновано обстеження (заявник відмовився) – 1.
Власна інформація