Logo

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За I квартал 2022р. до лікарні надійшло 18 звернень проти 19 у 2021р., у т.ч. 1 подяка, скарги за I квартал 2022р. відсутні, проти 2 скарг (10,5%) та 1 подяки за I квартал 2021 року.

 

На 10 000 населення цей показник склав  1,6 проти 1,7 у минулому році.

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                       1 (5,5%) проти 0;

- МОЗ України -                                   1 (5,5%) проти 0;

- ОДА -                                                 7 (38,9%) проти 2 (10,5%);

- ДЗ ОДА -                                            3 (16,7%) проти 4 (21,1%);

- Міський голова -                                1 (5,6%) проти 1 (5,3%);

- Генеральний директор  -                    2 (11,1%) проти 2 (10,5%);

- Урядова гаряча лінія –                       3 (16,7%) проти 10 (52,6%). 

 

Усього:       18   19

Таким чином, відмічається збільшення звернень до Херсонської обласної державної адміністрації, поява звернень до Президента України та МОЗ України, зменшення звернень до Урядової гарячої лінії.  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    7 звернень (38,9%) проти 5 звернень (26,3%); 

Поліклініка № 2 -     4 звернень (22,2%) проти 6 звернень (31,6%); 

Поліклініка № 3 –     1 звернення (5,6%) проти 3 звернення (15,8%);

Дитяча поліклініка № 1 –  1 звернення (5,6%) проти 0;

сел. Комишани - 2 звернення (11,1%) проти 0;

Лікувально-консультативна поліклініка № 1 - 1 звернення (5,5%)  проти 0;

Стаціонар -         1 звернення (5,5%) проти 1 звернення (5,3%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 1 звернення (5,6%) проти 4 звернення (21,0%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 6 (33,3%) проти 12 (63,1%);

- від 5 до 10 днів - 9 (50,0%) проти 6 (31,6%);

- більш 10 днів -           3 (16,7%) проти 1 (5,3%).

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2022р. та 2021р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) у порівнянні з минулим роком зменшився вдвічі. 

 

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   4 (22,2%) проти 4 (21,1%). 

2. Організація та надання медичної допомоги – 4 (22,2%) проти 5 (26,3%).

3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (55,6%)  проти 10 (52,6%)  .

 

 

 

Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної 
та кадрової роботи                                                                Людмила МАРТЮК

 

"Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних" Херсонської міської ради, м. Херсон, вул. Комарова, 2

Умови використання матеріалів сайту tropinka.ks.ua
Часткове або повне використання матеріалів дозволяється лише за умови посилання та/або прямого відкритого для пошукових систем гіперпосилання на безпосередню адресу матеріалу на Сайті. Посилання/гіперпосилання має бути розміщене в підзаголовку або першому абзаці матеріалу. Розмір шрифту посилання або гіперпосилання не повинен бути меншим за шрифт тексту використовуваного матеріалу. Посилання/гіперпосилання є обов'язковим незалежно від повного або часткового використання матеріалів. Використання фотографій Сайту можливе лише за умови вказівки джерела tropinka.ks.ua